FANDOM

Ujednoznacznienie
Ten artykuł dotyczy jednego z wydań filmu z 2010 roku na płycie DVD. Zobacz też: inne znaczenia terminu Podróż "Wędrowca do Świtu".

Podroz wedrowca okladka dvd.jpg

Okładka książki z filmem

Podróż "Wędrowca do świtu" - książka z filmem) - książka z płytą DVD zawierającą film "Podróż Wędrowca do Świtu" wytwórn 20th Century Fox. Książka została wydana w roku 2011, kilka tygodni przed premierą filmu DVD.

Podstawowe informacjeEdytuj

Opis książkiEdytuj

Wróć do pełnego cudownej magii, epickiego świata stworzonego przez C.S. Lewisa w trzeciej części ukochanych przez widzów fantastycznych przygód Opowieści z Narnii. Lucy i Edmund Pevensie zostają wraz ze swoim kuzynem Eustachym wciągnięci do wnętrza obrazu i przetransportowani do Narnii. Tam trafiają na pokład wspaniałego statku, o dumnej nazwie Wędrowiec do świtu, gdzie przyłączają się do króla Kaspiana i szlachetnej myszy Ryczypiska. Odważni podróżnicy wyruszają w rejs na tajemnicze wyspy, gdzie muszą stawić czoła mitycznym potworom. Celem misji jest odnalezienie potężnego lwa Aslana, a od jej powodzenia zależny jest los całej Narnii!

Opis znajduje się z tyłu książki.

Inne informacjeEdytuj

Książka zawiera wyjaśnienia, jak tworzono sceny w filmie, jakich rekwizytów używano, jak zadbano o efekty dźwiękowe i specjalne. Wyjaśnione zostało tam, jak (i z czego) robiono statek "Wędrowiec do świtu". Książka zawiera także gry i zabawy dla najmłodszych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki