FANDOM

Drzewa-Narnijskie drzewa.

Jedne z największych i najśilniejszych stworzeń żyjących w Narnii.

WyglądEdytuj

Z wyglądu przypominają zwykłe drzewa tyle , że te z Narnii potrafią same się przemieszczać poza tym mogą przemieszczać na potężne odległości swoje korzenie co z resztą widzimy w filmie Książę Kaspian (film Disney) z 2008 roku.Wszystkie z drzew są drzewami liściastymi.

Pojawienie sięEdytuj

Książę KaspianEdytuj

Drzewa po raz pierwszy pojawiają się w książce Lewisa i filmie Walta Disneya.Gdy na polach przed kopcem Aslana trwa już zaciekły bój Łucja znajduje Aslana , który budzi swym rykiem drzewa  a te momentalnie ruszają na pole bitwy w liczbie ponad 20.Drzewa dziesiątkują Telmarów i zmuszają ich do wycofania ku Berunie.Gdy widzimy żegnające się rodzeństwo Pevensie na zamku należącym już do Kaspiana X .Aslan spojrzawszy głową na drzewo daje mu rozkaz nie musząc nic mówić a drzewo otwiera przejście dzięki któremu rodzeństwo trafia do swojej codzienności.Później przemawia do Telmarów, mówi, że pochodzą z Telmaru, wyspy położonej w naszym Świecie. Oni jednak mu nie wierzą i tylko kilku z nich przechodzi przez otwarte przez drzewo przejście , które wygląda jak drzwi.Oczywiście rodzeństwo przechodzi przez przejśćie po Telmarach pożegnawszy się z przyjaciółmi mianowicie z centaurem Gromojarem,doktorem Korneliusem,Zuchonem i borsukiem.
  • Rozmowa Aslana z Telmarami
  • sygnał Aslana
  • tworzenie przejścia przez drzewo po sygnale Aslana
  • przejście
  • przejście Telmarów przez otwarte drzewo
  • przejście rodzeństwa przez otware drzewo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki